steme

gratie lui inraspar am aproape toata lucrarea lui V.Lovinescu: Al patrulea hagialac. am facut mari eforturi sa nu o citesc fara cele doua pagini lipsa. oricum, in timp ce o tipaream am aruncat ocheade. se anunta o experienta fina.

pana la primirea celor doua pagini frunzaresc o lucrare de heraldica: The Handbook to English Heraldry de Charles Boutell, lectura interesanta si linistitoare datorita spiritului pedagogic al editorului anglo-saxon. de dimineata am gasit acest sigiliu al Mariei Stuart cu sustinatori monoceri inlantuiti:

poate n-ar fi de prisos o incercare de alcatuire a stemei lui Pantazi, dar pentru asta trebuie lamurita lebada sagetata.

tot rascolind paienjenisul, am gasit doua steme ale maestrului Tomasi di Lampedusa, a doua cuprinzand aliantele familiei (pe care nu le-am cercetat):

* SPES MEA IN DEO EST *

Etichete: , , ,

3 răspunsuri to “steme”

  1. inraspar Says:

    Ai si paginile,urmeaza lectura fina.Dedandu-ma la scanari repetate, le-am imbinat cu lectura Crailor…de unde am fugit in „Sub pecetea tainei” si in ‘Pajere”,totul lasandu-se cu o amuteala unde se pare ca se nasc hotarari si strafulgerari.Suprapun textele si iese la iveala o metoda de lucru…

  2. MEHMET Says:

    vezi ca D lLovinescu are si un articol despre cele doua steme mateine. mai vezi ca a aparut la Herald „scurta privire asupra initierii” de Rene Guenon. Ramadan!

  3. mulliganoglu Says:

    unde se poate gasi articolul despre cele doua steme?

Lasă un răspuns

