♥♥

prima data am auzit-o intr-un magazin. am intrebat tinerii vanzatori- nu stiau cine/ce. apoi la radio, de doo ori, bucati. ma obseda. nu intru in detaliile penibile ale cercetarilor mele, fatal afone. nu stiu in ce fel, dar simteam ca e Kylie Minogue, desi nu ascult d-astea. din lene, n-am urmat pista. pana cand timpul n-a mai avut rabdare si intr-un moment de plictiseala am descarcat (teribil, piraterie!) ultimele-i doo albume. am gasit-o rapid. cum o consider o mare victorie impotriva naturii mele, + eliberarea, iat-o:

Etichete:

Un răspuns to “♥♥”

  1. Zaza Says:

    Vaivai.

Lasă un răspuns

