nou prietesug. cu un balaor electric

fiind de cateva zile scapat de sub control (pa crailakuri, pa astea), m-am trezit de dimineata ca n-am ce imbraca in jos. singura pereche de pantaloni calcata era scurta. se mai aflau, in stari cat de cat plane, niste pantaloni care-mi veneau prea stramt (cred ca ma ajung blestemele grasilor pe care i-am tot batjocorit). am gasit, dupa cercetari obositoare, niste blugi mototoliti si curati. deci sa-i calc.

io am mai calcat, dar folosind o fieratanie simpla, cu o rotita si atat. acum am o… creatura ciudata, cu multe butoane, nava interplanetara gen, de a carei folosire ma tot iertase karma. n-am gasit manualul de utilizare a bestiei, asa ca am cotrobait prin retea. am dat de o tiparitura ciudata, din care n-am inteles nimic, parca era manualul de programare a robotilor de pe Marte.

deci sa va desscriu fieratania asta: are un fel de bot balaoresc si m-am prins (muza) ca pe acolo se baga apa. am bagat, numai ca nu stiam daca e suficienta, marcajul de preaplin fiind piezis fata de orizontala (n-am priceput de ce). balaorul mai avea si un corn deasupra botului, precum dragonii templului Tokugawa (aia cu mustati scurte si groase, avand coarne si pe bot). cornul era lucrat cu niste hieroglife cu norisori, dar si altele indescriptibile. mai jos de corn am descoperit si o nara larga. mai sus un corn ma mic. deja era interesant.

pe roata mare am gasit un alt norisor. am infipt coada balaorului in priza, am rotit roata pana cand norisorul de pe roata a ajuns in zona unor peri de pe spinarea balaorului si am asteptat. nimic. am invartit si cornul (cred ca acelasi sentiment l-a incercat si conan barbarul cand a vazut cornul infipt in statuia idolului Sarsaila sau cum il chema). am mai asteptat. tocmai ma hotarasem sa renunt si sa imbrac pantalonii scurti (desi nu cred ca e drept ca ale mele colege sa-mi vada parul de pe picioare, dar soarta) cand a inceput sa pufaie. pufaieli-pufaieli, de balaor batran, gras si foarte puternic, bufley-pufulake-bourdouffelle, nu suspine de balaorita wakesha. m-am grabit si-am apasat cornul secund, efectul fiind nu flacari, ci aburi scuipati.

incantator! i-am dat butoane pana s-a ispravit apa. am bagat alta si-am gatat-o si p-asta. adevar scriu, e lucru dracesc. asa am pierdut mult timp. am si calcat pantalonii, frumos, cu multi aburi, parca eram printre nori, pe spinarea lui si bufleyul: buf-buf-puf!

da’ de la atatia aburi, dupa ce am iesit, am observat ca pantalonii erau mototoliti, in partea de jos, mai rau decat inainte de actiunea norii. oricum, abia astept sa scap din galera si sa ma joc cu balaorul. am de calcat un dulap intreg.

[ce minte diabolica o fi inventat dracovenia asta?! special ca sa faca interesanta aceasta activitate penibila]

Etichete: , ,

11 Răspunsuri to “nou prietesug. cu un balaor electric”

  1. Zaza Says:

    Vai de mine! Aşa nu se mai poate: eu dau link!

  2. A Says:

    Merita ! :)

  3. kyoko Says:

    o mie de paradoacse aicilea.
    cercetatoru colorilor fraged la poiezia noilor mucigaiuri.
    halal !

  4. Mulliganoglu Says:

    e 3:21 pm si deja mi-e dor de balaurul bourdouffelle

  5. kyoko Says:

    dependentule ! esti pa aburi, adika.

  6. Mulliganoglu Says:

    ma gandesc sa-l scot sambata la o plimbare-n park

    le: parca e mai potrivit Pufaila (celelalte variante: bourdouffelle, pufulake, bufley).
    sau: balaorul Pufaila-Bourdouffelle

  7. kyoko Says:

    sau, la inventar : aburoglu, wasserdampfchen, stropshneatza, kalkaretzu vel pufnila, din astea

  8. Zaza Says:

    Cumpără o lesă. Cu bengalezii nu se ştie niciodată: dacă pică-n dragoste cu el?

  9. Zaza Says:

    Aburoglu e cul. Ca şi călcăreţul vel pufnilă: are cachet, cum zic francezii.

  10. mulliganoglu Says:

    bre, ma ucideti cu numele astea, imi crapa inima de dragul lui.
    kyoko, vel pufnila e genial, dar nu lasa aburoglu pe jos.

    ZaZa, crezi ca e naspa daca-i folosesc coada ca lesa? sau sa si-o incolaceasca imprejur si lesa sa i-o prind cumva a.i. sa nu-i raneasca demnitatea balaoreasca?

  11. x Says:

    nu cuteza sa il jignesti tarandu-l in lesa. s-ar putea sa ii sara capsa, vreo siguranta, ceva, si apoi aburii ii primesti in ochi. hainele vor fi arse de la primul contact, dar asta e nimica. daca il lasi in priza, da foc la camera.

Lasă un răspuns

