plic.tiseli & somno.lente

iarasi muz_satului. mai bine acum, inghesuiala tolerabila. mi-au fost daruite, symbolique, 3 inimi (una pe care o arati tuturor, una pe care o arati celor apropiati si cea pe care n-o arati) de turta dulce. pe care le-am mancat. fiind foarte mari, m-a cuprins somnul serpesc. am bagat fo 3/4 h in iarba. un somn relativ placut, intrerupt de 2x de manifestarile sonore, mai precis ragete, ale unor adolescente scapate de la zoo_baneasa. apoi am incercat sa cumpar un ibric de arama, lucrat numai in ciocan, dintr-o singura foaie, de la un tigan din partile ardelenesti. nu era chiar bine proportionat, dar cum nu prea vad sanse sa fac rost de unul albanez (cine dracu’ se duce in albania?!), am zis sa-l iau. cere 200 (cald, 60 grd., e manual s.a.m.d.). ca-mi face un pret. mie nu-mi place sa ma tocmesc; poate l-ar fi lasat la 120. deci nu.

numai carciumi jegoase in Herastrau. ma rog, exceptie hard-rock, dar in d’astea nu intru din principiu. pana la urma am mancat in mijlocul unor pisici & delicventi (parca se adunasera personaje din Vietasii de pe Rahova). pui mexican cica. noroc c-am fost inspirat sa iau niste cartofi taranesti (mi se recomandase piure garnitura, ceea ce io nu). in fine, sar peste chinuri si ajung la momentul stingerii arsurilor cu niste beri peroni. aici tre’ s-o spun iarasi: peroni, carlsberg, heineken, tuborg ar trebui comercializate sub acelasi nume. toate-s un fel de beck’s. nu pot sa uit grasanul (foarte meserias, de altfel) care imi lauda linia nastro azzurro si nu pricepea de ce ii prefer o asa bere nerafinata, Efes (care, a propos, a reaparut si e acceptabila), la placintele lui cu ciuperci, spanac si prea multa sare (chiar n-am retinut felul, nume d-asta italienesc, pompos, styleul eclatant). dupa beri, iar nani. si iata-ma la 2 noaptea frecand net-ul.

Etichete:

13 răspunsuri to “plic.tiseli & somno.lente”

  1. mirandolina Says:

    îti admir curajul de a dormi in iarbă/ numai o constiinţă curată te lasă să te dedai unei asemenea nesabuinţe.
    au tu nu te temi de oorequelniţe ? ele ţi se quaţara prin trompah Lui eusTache pâna la Inima Cea de a IV-A de piton indestulat cu III inimi

  2. Mulliganoglu Says:

    nu ma tem de wurekelnitse, dorm si-n padure sau pe malul raului fara probleme. o singura data mi s-a-ntamplat sa ma sperie un kayne, ma amusina, credea ca-s mort. poate inima ce-a de-a IV-a a sarpelui cel mare (parca chingagook la mohicani?) sa secrete ceva bariere kimiche care sa tina la distanta animalele, fie ele si kitinwase.

  3. mirandolina Says:

    am citit ceva foarte interesant despre japonezi: serpii ii infricoseaza asa de tare incît ei cred ca daca ocolesc sa vorbeasca despre serpi, acestia ii ocolesc la rândul lor.

    daca atragi Un Sarpe Rau, altii il vor urma.
    exista la ei zicala cum ca sarpele isi urmeaza prietenii, adica unu din ei deschide calea si ceilalti vin dupa el.

    (cel care scrisese articolul nu primise dezlegare de la sursa lui japoneza sa ii pomeneasca numele, din motivele de mai sus :)

  4. Mulliganoglu Says:

    p-asta n-o stiam. unde ai citit-o? sursa e serioasa?

  5. mirandolina Says:

    Japanese Folk Belief concerning the Snake, by Morris Edward Opler © 1945 University of New Mexico

    nu stiu cît de serioasa e, dar daca e, contrazice imaginea pe care o am eu despre Ei

  6. Mulliganoglu Says:

    voi incerca s-o gasesc. din cate stiu, le e teama, mai ales, de vulpi. sa nu uitam ca era o mare diferenta intre clasa razboinicilor si celelalte 3.

  7. mirandolina Says:

    asa e, ai dreptate. probabil ca autorul se gândeste la plebea superstitioasa, care e aceeasi, pe toate continentele. nu a fost numai, ci a ramas.
    de vulpi nu stiam, mi se pare ciudata si teama asta. vulpile sunt niste dulci

  8. Mulliganoglu Says:

    dulce se transforma ele in femei frumoase care rapesc mintile atat copiilor, cat si adultilor, ducandu-i la pieire. oricum, e considerata un animal viclean si periculos, a carui inteligenta nu e admirata (ca in cazul sarpelui).

  9. mirandolina Says:

    pe buna dreptate, ca femeile Sunt animale viclene si periculoase a caror inteligenta nu e admirata (ca in cazul sarpelui, care n-are decît parte din vina pentru izgonirea din Rye)
    glumesc, desigur /in parte
    omul se teme de : sarpe, paianjen si cîini vagabonzi, n-am sa inteleg niciodata de ce. ii ucide la fiecare ocazie. engloojii ucid vulpile dulci din pura placere si din nobila obligatie

    dar sa dormi sub cupola ceriului mi se pare asaaaaaa de romantic ca n-am cuvinte sa spun! iar catelul care te-a amusinat completeaza imaginea

  10. Mulliganoglu Says:

    normal, ele-s dusmancele neimpacate ale neamului omenesc

    dintre toate animalele, sarpele e cel mai de temut. ma intreb: va explica vreodata cineva asta?

    [am visat o vipera africana, d-aia scurta si lata; era neagra si m-a muscat prin niste pantaloni negri, blagi variind blugi; tot incercam sa-i scot, de parca mi-ar fi indepartat veninul; e ciudat, am fost muscat de serpi de mai multe ori, mai ales de specia agresiva de alun- oricum, toti neotravitori si fara urmari, nici macar infectioase]

    mai putin romantism si mai mult tribut sangelui de nomad, chiar si subtiat, doar Shary e Pantazi. mie mi-ar fi ramas Pasadia, dar imi plac si apele (fie raul sau marea ce mare). oricum, sub bolta instelata, fara insotitori, ma simt cel mai bine. catelul ma credea, pesemne, mort. probabil linistea interioara, ritmurile lungite l-au facut s-o creada.

  11. Calicu Says:

    Da ceai nene cu Rahova?

  12. Mulliganoglu Says:

    iti pare c-as avea ceva?

  13. beerodolloday Says:

    Hello my friends :)
    ;)

Lasă un răspuns

