trezire

sub sopronul intomnat, cu Bob, Shary, Kay Lulawa. cand cineva pomeneste un mort drag, ridica paharul si cauta o palma de pamant curata pe care varsa bautura. ceilalti il urmeaza.

soarele e bland. inca mai sunt lacuste in iarba, toate colorile. pescuim in umbra tumulusului. acum imi pare mai inalt ca niciodata, verdele ruginit sprijina albastrul de vitraliu. il urcam iute. nu putem atinge varful, sticla groasa e de neclintit, un capac catre podul ceresc. ne ghemuim sub ploaia de sageti care strapung  cald carnea.  scapam pe partea cealalta. prin livezile de nuci ajungem la manastirea cuprinsa de limbi de foc  impletindu-se in sus pe fundalul umed al padurii de stejar.

15 răspunsuri to “trezire”

  1. mirandolina Says:

    frumos vis

    ce pacat ca se termina

  2. Mulliganoglu Says:

    e foarte bine ca se intrerupe. altfel nu le-as mai astepta infrigurat.

    visele mele sunt seriale, cu totul fo 5 serii.

    asta e din seria cu mortii care se amesteca printre vii. o sarabanda fastuoasa care trebuie rasplatita prin pomeni. e un batran la metrou care scartaie dintr-o vioara, ceva absolut igrozitor. si injura oamenii care nu-i rasplatesc eforturile. azi ii voi face o surpriza.

  3. mirandolina Says:

    batrînul cu vioara chiar suna a personaj de vis de spaima ( unul pe care l-as visa eu).
    visele tale is senine si foarte colorate

  4. Mulliganoglu Says:

    nu l-am gasit sa-mi fac pomana. poate maine. mai e un batran la universitate, imbracat perfect, in verde, demn, aproape orb, slab. io-s convins ca e Joyce J.A.A.- n’am curaj sa ma bag in seama, daca-mi raspunde?!

    toate visele mele sunt colorate cu exceptia alora-n care-s vampir si zbor printre blocuri, care-s in albastru si verde mohorat- normal fiziologic, noaptea lucreaza bastonasele

  5. mirandolina Says:

    aproape ca mi-e frica sa te rog sa-mi povestesti :) sunt in stare sa le preiau si sa le dezvolt

  6. Mulliganoglu Says:

    pai nu prea e de povestit. eforturile de a ma desprinde de pamant, lumini slabe si un sentiment groaznic de singuratate care e imposibil de pus in cuvinte. ca si cum esti singur in tot universul si asta nu se va sfarsi niciodata. singurele chestii interesante sunt eforturile de a „decola”, restul scarba si sfasiere.

  7. mirandolina Says:

    uite, vezi, mie mi-ar fi frica sa vorbesc cu Dedalus in verde din alte motive : l-as visa !
    un vis, tot in episoade, cu omul orb care ma urmareste printr-un oras ud de ploaie si pavat cu bazalt (un fel de sibiu mai tenebros) si care ma gaseste orice ascunzatoare, oricît de sigura ar parea
    zgomotul bastonului pe piatra cubica, toctoctoc si inima mea in timpane, tungtungtung

  8. Mulliganoglu Says:

    partea din urma, cu orbul in verde, are si ceva din Sabato, caci imi pare un pavaj care se intalneste si-n Buenos Aires (n-am fost in BA, dar l-am visat de multe ori; i-am visat mai ales casele vechi inabusite sub plante grele cu flori obscene)

  9. mirandolina Says:

    aham, plantele acelea cu miros de cadavre vegetale, numai bune ca fond de vis de spaima cu orbi imbracati in verde si pereti uzi
    suptconstientul, picatura chinezeasca

  10. Mulliganoglu Says:

    un alt vis in visul lumii trecatoare

  11. mirandolina Says:

    hotarît lucru!

    „e intelept sa vezi lumea ca pe-un vis.
    dupa cosmaruri te vei trezi si-ti vei spune c-ai visat doar. viata pe care o traim nu e deloc diferita de-un vis.”

  12. gaijeena Says:

    trezirea, sensei ! ca prinzi muschi pe partea umbrita :)

  13. Mulliganoglu Says:

    poate adormirea in cosmarul lumii trecatoare vrei sa scrii

    p.s. mi-ar placea sa fiu un copac vechi, un platan secular. sau un corb trisecular, un corb de Comana

  14. gaijeena Says:

    nevermore ai vrea sa fii un platan gaunos! scorburos! scortos!
    iar corbul..corbul a ciugulit ochi la Verdun. nevermore!
    mai bine un cocor cu creasta

  15. Mulliganoglu Says:

    cocorii-s mai frumosi, dar traiesc prea putin. Pasadia ne invata ca avem nevoie de timp, de mult timp.

Lasă un răspuns

