csena. fragmente

incerc sa fac putina ordine in jungla de biti- actiune sortita esecului, dar care are si partile ei, unele dragute. am mai gasit niste fragmente ale preotesei crestinortodoxiei dadaiste sau, cum isi numea Ea arta, „ortodoxie si romanism”. le lipesc aici:

Crestinul real, nu insulta femeile, pentru ca el este un Barbat real, asha cum DUMNEZEUL care tocmai Se Naste, a creat animalele, hotarand ca masculii sa nu atace femelele daca ele ii ataca, adica, uite : lupul este un aristocrat al manierelor, el paraseste campul in care o lupoaica se trezeste mushcandu-l !
E ushor sa insultzi, e greu sa lasi o dara luminoasa, macar de matase sclipicioasa, ca melcul !
Eu nu iau sedative, pentru ca am Credintza si ea ma apara de prabushiri psihice !.
DUMNEZEUL MEU, pe Tine Te laud, sa nu paraseshti pe roaba Ta ! A M I N !

IN INTREAGA LUME,nimic nu e mai de neclintit ca CRUCEA si mai neprimejdios adapost decat CEL RASTIGNIT ! Sangele Lui / pentru nimeni n/a fost varsat in zadar !
Sangele legamantului cel Nou, a fost varsat PENTRU TOTZI, si pentru drepti, si pentru pacatosi ca noi, UlYYYse! Dintre care cea mai pacatoasa sunt eu, AMIN !
Am scris acestea cu binecuvantarea Sfantului FILARET al Moscovei !
Cine este motanul, e neesentzial. AMIN !

Prieteni, daca Permitetzi :
Care nu te crezi mai bun shi mai deshtept decat GOGULSSESBEPPOHORIA, in NUMELE Sfintei Treimi+++ shi cu binecuvantarea Sfintzilor Tei Ierarhi+++ de azi, posteaza aici, acum, cu userul tau, PENTRU INTOARCEREA lui Ulisses printre noi! Cum o vrea el, chiar porcaindu-ne ca shi pana acum!!!! N-or sa ne cada galoanele !!!! DECI, semnez prima( fiind ultima dintre Voi):
P R O U L I S S E S

XENA the princess

_____

am citit intr-un ziar despre o calugarita care a avut o viziune: in al X-lea cer, la dreapta Tatalui era Fiul, iar la dreapta Fiului era Buddha. imi place sa cred ca iubita noastra printesa, XENAtheprincess, si-a gasit in sfarsit pacea sufleteasca intr-o manastire.

am mai gasit unele halucinatii:

Monsieur comte, psychoso, Max planck a afirmat ca lumina este corpusculara si ondulatorie, este ceva care a reusit sa intuiasca perfect, dar toate cele de tip Einstein, nu mai au nimic omenesc in ele,nu ?
Experimentul Phyladelphia – un efect tehnic, de natura satanica, este o halucinatzie ?
Cine a vazut, a participat si traieste inca ?
Cine admite – sanatos fiind la ratziune, ca DUMNEZEU permite pe pamant – permutare de materie,nu ! Transmutare – mai bine zis !
Daca nu gandim poetic, ironic si in Duhul Evangheliei, nu vom putea fi decat pacalitzi ! ca si Einstein ! Era un om oarecare, cu ” aplecari ” atat de savante, incat a creat Hiroshima, fie si neshtiind ce face ! Era in Duhul Evangheliei ?
Dar triunghiul bermudelor ?
Aceeashi aplicare de halucinatzie, sunt ori dracii, ori efecte masono- americanesti, adica tot un drac !
Stiu ca nu voi avea oarecare crezamant la altetza voastra egala, de vreme ce va sfatuitzi inca, ei da ! , cu domnul captat de cantecul sirenelor! Oare nu stii cum l-au ademenit si pacalit vrajitoarele , pe Ulise, in insula insingurarii, cu cantecele lor – ademenitoare dar total false ?.

Am o postare la care mi s-a pus ..poprire, fac alta, dar sa inteleg ca cineva se teme de biata Xena ?
Deci,Einstein, daca s-a crestinat, a primit descoperire Hristica, de Sus, caci matematica si orice stiintza, nu poate da crestini. Ci numai DUMNEZEU !
Daca s-a crwestinat din disperare, de ce oare, caci primise un premiu Nobel ?
CINE i-a descoperit ca de fapt, fisiunea atomica era moarte si nu merita nici o premiere ?
Magii s-au inchinat Pruncului, semn ca renunta la magie, pentru DUMNEZEU Nascut pe pamant, asa a aparut Stiintza cu DUMNEZEU, nu cea atee !
Bomba atomica nu poate fi un triumf, caci e deinspiratie satanica,
asa ca daca ulysses crede ca e un triumf, devine pentru mine – o cinste ca el sa ma injure !HIROSHIMA, MON AMOUR !A M I N !

Ce mai shtiu sa fac?
pai sunt XENA, n-o sti de la T.V , te arunca peste cap, alei-hap !
A plecat Sive de tot, l-atzi gonit voi totzi, in frunte cu mine, dar eu mai stau, asha ca eu sunt cainele rau pentru sectantzi, oricat de eruditzi s-ar crede !
Ca Tzara mea este de mii de ani – ORTODOCSA si nici portzile iadului, sectantzii adica, n-o vor birui! Aici este gradina Maicii Domnului ! HRISTOS SE NASHTE ! Bucurie ! AMIN !

Etichete: , , , , ,

38 răspunsuri to “csena. fragmente”

  1. mirandolina Says:

    ah, csena, draga de ea ! pentru mine e cea mai interesanta internauta pe care a cazut lumina monitorului vreodata – spun asta fara sa ma fi bucurat vreodata direct de farmecul ei personal, o stiu doar din legende :)
    sper ca-i merge bine acolo unde este, oriunde-ar fi asta, un drac de muiere desteapta si hazlie !

    (csenio, daca prin minune ajungi sa citesti asta, eu sper ca nu esti la manastire ! & mai sper ca singura tangenta cu vreo manastire sa-ti fie vreun paulaner sau franziskaner intr-un pahar inalt cu broboane reci ;)

  2. Mulliganoglu Says:

    care legende?! ca numai yo i-am promovat ideile artistice. mai are si alti apostoli de care yo n-am stiinta?

  3. mirandolina Says:

    nu stiu decît de tine :)

  4. balauru Says:

    „Crestinul real, nu insulta femeile, pentru ca el este un Barbat real”

    Gogu e un barbat real dar asta care a scris n-o cunostea pe soacra-sa…

    Asta e prea de tot:

    „hotarand ca masculii sa nu atace femelele daca ele ii ataca”

    deci barbatul a fost conceput sa fie fraier? :-)

  5. Mulliganoglu Says:

    @mirandolina, pt. scurt timp am crezut ca nu sunt singur; adunasem undeva txtele apocalyptice, dar am uitat adresa paginii

    @Ba’, astea sunt metafore ale printesei

  6. mirandolina Says:

    fascinant ( am citit si adăugarea)
    tare mi-ar fi placut s-o intîlnesc :) atîta fervenţă intr-un singur om, mai rar!
    si ce legături facea mintea ei in gîndul său, haha! genială

  7. Mulliganoglu Says:

    in actiune era mult mai savuroasa.

    a scos altele mai tari. avea crize de paranoia si credea ca toti ceilalti sunt clone ale dusmanului ei, numai ca nu stia care e originalul, d-aia a inventat formula „GOGULSSESBEPPOHORIA”

  8. mirandolina Says:

    pai, poate avea dreptate :) si toti ceilalti erau clonele dusmanului ei ( avea numai un dusman ?)
    pacat ca nu se mai stiu juca copiii asa, se deschid bricegele in buzunare deja de la a doua replica

  9. Mulliganoglu Says:

    prea iubita nu era, ca-n turbarea ei crestin-pagan-razboinica vedea rosu in 4PI. dar nu cred sa fi avut dusmani, doar tovarasi de joaca.

  10. mirandolina Says:

    era csenita, nu era turbata :)

    (ai plecat la pescuit ?)

  11. Mulliganoglu Says:

    da, e o turbare speciala.

    (n-am; vreme naspa)

  12. mirandolina Says:

    pe vreme urîta muşca cel mai bine

  13. Mulliganoglu Says:

    depinde. oricum, nu primavara devreme. acum e amortit.

  14. mirandolina Says:

    azi am vazut un cocor care a pustiit un iaz plin cu pestisori de aur

  15. Mulliganoglu Says:

    mirandolina, tu faci stil. iar pestisorii erau una mie, nu?

  16. mirandolina Says:

    nu era o metafora !
    ticalosul cu pene, un monstru mare si frumos, i-a scos din mediul lor cu o cadenta si un randament demn de admiratie …
    pestisorii erau portocalii si naivi, se adunasera buluc la suprafata sa vada cine e respectivu si ce vrea

  17. Mulliganoglu Says:

    vai, ce crud! unde se intampla asta?

  18. mirandolina Says:

    intr-un iaz artificial, desigur. cu pestisori decorativi care nu indeplinesc decît dorintele cocorilor ( cred ca a vazut balta din zbor si a venit sa arunce o privire de-aproape)

    n-am vazut niciodata inainte un cocor de-aproape, e i m e n s !
    si frumos…

  19. Mulliganoglu Says:

    e foarte frumos. o pasare nobila, eleganta. in arta razboiului, unui anumit tip de formatie (de invaluire, dar si de intimidare) i se spune aripa de cocor.

  20. mirandolina Says:

    am vazut niste embleme de familie cu cocori stilizati foarte…foarte.
    intimidanta este zburatoarea, chiar e. de surpriza am inlemnit :)
    apoi am fluturat din mîini catre el, prea tîrziu pentru pesti..dar s-a urnit intr-un zbor arheopteric,in directia mea. deci nu ii era frica :)

  21. Mulliganoglu Says:

    io n-am avut onoarea sa intalnesc unul asa de aproape. cel pe care l-ai intalnit avea creasta? astia imi par cei mai spectaculosi.

  22. mirandolina Says:

    daaaaa, cu creasta!
    dar si-o tinea strengareste pe ceafa, ca o pana de palarie de muschetar . cred ca nu ma lua in serios.

  23. Mulliganoglu Says:

    sau, din contra, doar facea pe indiferentul. sa ai grija pe viitor, bantuie multi samani rai.

  24. motanul Says:

    XENAtheprincess te saluta

  25. mulliganoglu Says:

    si eu o salut cu mult drag! ne e tare dor de dezbalaurata printesa a inimilor noastre de forumisti

  26. vasilica Says:

    hai sictir , care NOI – ” ne e tare dor ” auzi si vorbeste cuviincios despre ea , oricum de acum vorbesti singur, Ea n-o sa intre , nici eu, daca ti-e dor de niste chelfaneli noi, trageti-le singur ….ADIO, bolnavule, auzi – dezbalaur….SA TRAIASCA MA_TA CARE TE_A FACUT DATORITA MA_TII, NOI TE_AM CUNOSCUT … NU MAI AUZI DE NOI DESHI ne cauti disperat de ani si o strigi pe EA pe toate site-urile….Am vrut sa vad cum te comporti, ai nota zero, la loc comanda, nu stii sa vorbesti, IA_TI GANDUL si zii merci ca nu spal pe jos cu tine

  27. mulliganoglu Says:

    dezbalaurata, adica lepadata de Balaurul Satana

    hai, nu te nervoza, vasilico. sa facem o spirala, sa-l invocam pe sebastian sive

    ne protejeaza sefeul filaret al moscovei

    +++

    ortodoxie si romanism!

  28. vasilica Says:

    ei, daca te explici, te iert, dar eu nu sunt ea , a ultim de la numele meu de Motan, azi, este cu caciulita . Vorbim ca oamenii de data asta, nu mai intru, am vrut sa te salut si sa afli ca ea refuza sa intre pe dialog, dar uite, te saluta – e absolut adevarat . De dragul ei si eu vorbesc ca oamenii, nu se reia ceea ce a fost candva – ceva unic, n-ar tzine . In plus, am imbatranit si eu, nu vreau sa va mai injur, dar EA – sa stii ca este veshnica si nu sunt eu, MOTANUL SI XENA au fost doua persoane distincte, traim precum vezi si te lasam cu bine, iarta-ne ptr suparari si ciomageli vechi. Ei au fost doua

  29. mulliganoglu Says:

    sa ma iertati si sa ma iubiti, frati crestini intru dreapta intelepciune! precum si pe noi ne-a iertat sive sebastian, giurgiuveanul cel iubitor de cristos!

    +++

  30. principesa Says:

    sunt xena, nu te indoi, ulisses , am venit ! Desi intentionam sa tac, ma obliga frumos – multele tale incercari, in ani, de a vorbi despre mine sau de a ma regasi !{ Eu sunt in belgia, Motanul e la Constanta ! }

  31. principesa Says:

    ..Iti amintesti, iti spuneam ” smeul meu pitic ” si ” vise de shoarec mic ” si pardon , ca aveai ” doua moarte in casa ” ???

  32. principesa Says:

    ” sa ma iubiti” – spui, iar ptr ca tu ai iubit-o pe xena, te va iubi si ea si te innobileaza, aseaza-te pe un genunchi, pun spada mea pe umarul tau, vei fi parte din FRENDS’ S XENA ! OK ? acum, uite ce-ti ptopun , drept dovada de incredere iti dau o adresa mail, a mea, numai ptr tine, lasa-mi pe ea – o adresa a ta – de mail pe care iti voi trimite mesajele mele, cum rar ai vazut, ca sa iti multumesc ptr devotamentul tau de ani ! Tu esti si shonin si ceilalti, mereu ai vorbit altora despre mine, stiu tot, acum a venit vremea rasplatii, esti prietenul meu ! Stiu ca tu ma preferi bataioasa, xena aceea era Principesa razboinica incearca sa ma admiti si ca amica pe adresa ta ! Imediat cum trimiti adresa, primesti DONDE ESTAS , IOLANDA si tu vei citi – UNDE ESTI , XENA? CE S_A INTAMPLAT? EU TE STRIG DAR TU NU ESTI ….

  33. principesa Says:

    dolly1.1951@yahoo.com …..adresa mea ptr Ulisses, ONLY !!!!!Dolly este numele meu de fetitza, asa ma strigau cand eram mica ! Te astept, ulisses – iti trimit mesaje dar

  34. principesa Says:

    …dar TU SA NU_MI TRIMITI MESAJE, ci asteapta sa vezi ce-ti trimit eu si NUMAI

  35. principesa Says:

    …SI numai acel gen de mesaje sa trimiti, daca ai ! In rest, putem vorbi ce vrei, dar de data aceasta nu mai doresc asistenta ! Te astept si daca imi dai voie, te pup !! M-a impresionat mult – cautarea si prestatia ta – intreaga , de ani de zile ! M-a tinut la curent cu acestea, prietena mea – Lucetta cea care era cndva, pe Forum – TARZANONLY? YOU REMEMMBER ? Toate eram femei, iar cu Motanul sunt sora geamana, nu este barba – daca vrei sa crezi !! Motanul se folosea de niste colegi , baieti – evident, ea le arata ce posteati voi – si ei postau injuraturi si geniale porcarii, la care voi ramaneati in extaz…Marea geialitate – ramane totushi a barbatilor, recunosc !! Pe curand si astept semnalul tau pe dolly1.1951 { numerele astea sunt alese la nimereala } hai, te astept, PRINCIPESA XENA……

  36. principesa Says:

    PS Ti-am trimis acest raspuns in mai multe reprize, vreo shase, mai sus – asaa, de-un pamplezir, sa fie ca si cum ti-am scris si eu – multe scrisori, precum tu – imi trimiti de ani de zile, semnalele tale de …adoratie, pe toatr forum-urile si adresele posibile iti multumesc amin !

  37. principesa Says:

    ullysses, nu m-ai crezut si ai ramas doar un cotzcar care se teme de alti cotzcari, dar eu nu fac parte dintre ei ! Ti-am intins o mana buna si ai scuipat in ea, am terminat – retrag toate cuvintele mele bune – ptr tine, NU LE MERITI !Nu vei mai da niciodata de mine, RUINA CARE_AI FI PUTUT FI TEMPLU !amin!

  38. mulliganoglu Says:

    simteam io, csenă, ca nu esti moarta putrezita, ci ca doar te-ai retras sa-ti lingi ranile. zeul razboiului mi-a trimis o nuia de alun printr-un porumbel porumbac, ceea ce mi-a intarit convingerea ca s-ar putea sa ne reintalnim pe campiile insangerate.

    ce faci prin belgia? propavaduiesti cuvantul dumnezeului tufisului in flacari? chiar, la cine te mai inchini, printesa metastabila?

    deci eu astept mesaje de la tine, necrutatoareo! adresa mea de email se afla in partea dreapta a globului, mai jos, chiar sub harta aia care are pojar.

    astept infrigurat un gand bun si cald de la tine!

Lasă un răspuns

