cine erau Craii? dintr-o scrisoare: M.C. -> N.A.B. (24)

scarbit de manifestarile lipsite de manera ale pizdocratiei prin slugoii ginekolatri, ma delectez cu scrisoarea a 24-a catre Boicescu; astea ar trebui sa fie lectura obligatorie, scrisorile lui M.C. catre N.A.B.

rad ca prostul, cu lacrimi- mi se mai intampla doar la Don Quixote si la slujbele inaintasului meu Malachi „Buck” Mulligan.

Pe nymfa cu ochi de coloarea violetelor (la fille du chambellan) am zarit-o cu sora ei (une grande allumeuse) si cu un monstru de guvernanta prin Lipscani. Erau imbracate asa simplu ca nici harpagoana Campineanca n-ar fi putut imagina ceva mai ieftin si mai solid. Ghetele erau acelasi pe care le stim si cari cu toate reparatiile succesive dureaza.
………….
In Bucuresti a fost Kronprinzul german. S-a encanaillat enorm. Regina l-a luat in entrepriza. L-a plimbat, l-a giugiulit (…) am crezut ca vrea sa-l violeze intr-un acces de erotism senil.

scrisoarea e un monument de umor si magie, in cel mai curat spirit valah.

si am tot ras pana am ajuns aici:

Acest Sturdza pe care-l cunosc e un om cult, dar nocturn si misterios, invartind niste afaceri asupra carora eu nu am insistat. De altfel il vad rar acum, o singura noapte am stat cu el pana la 8 dimineata si apoi ne-am intalnit iar la dejun. A mai trait inca acum 20 de ani in Bucuresti, apoi a disparut si acum s-a ivit iar.

Vendredi, 7 Mai 1908

 

Etichete: , , ,

14 răspunsuri to “cine erau Craii? dintr-o scrisoare: M.C. -> N.A.B. (24)”

  1. dizzy Says:

    asemanarea cu personajele asemanatoare este pur intîmplatoare, history repeating :)

    byla de crystal spune ca abia a amutit in zare clinchetul zalelor Ucigatorului de Dragawni cînd Hydra Cea Hydoasa a inceput sa gîlgîie din toate cele 9 gîtlejuri ale sale Monoloagele Vaginului si aceste sunete au umplut de îndata luncile si iazurile alungînd si vulpile rosii, si iepurii mici

  2. Mulliganoglu Says:

    caci spiritul lor fals va dainui in veci. toate se vor trece, chiar si gloria clanului Oda sau gradinile Babilonului, si vor ramane numai acesti gusteri iesiti din vagauni sa-si benquetuiasca domnia asupra nimicului.

  3. Matsuo Basho Says:

    Clouds appear
    and bring to men a chance to rest
    from looking at the moon

  4. Mulliganoglu Says:

    The moon departs:
    frost falls upon the
    morning glory.

    kato

  5. Issa Says:

    A lovely thing to see:
    through the paper window’s hole,
    the Galaxy.

  6. Mulliganoglu Says:

    although the autumn moon
    has set, its light
    lingers on my chest.

    kanshu

  7. Zaza Says:

    Aşadar Sturdza e Pantazi?

  8. Mulliganoglu Says:

    foaarte probabil. din pacate, am oroare de biblioteci, asa ca ma voi baza in teleleyeli doar pe doo carti: familiile boyereshti de lecca si heraldica de cernovodeanu. mai degraba cernovodeanu cred ca va lamuri, desi stemele nu sunt comentate in detaliu- si nu pardosul negru va lumina- in fond, a fost folosit la concurenta cu vulturul ca cimier al Valahiei; cel putin in tarile germanice l-am vazut peste tot, cel mai clar pe primaria din Ulm- ci acea lebada sagetata.

    desigur, mai am si internetul

  9. balauru Says:

    „scarbit de manifestarile lipsite de manera ale pizdocratiei”

    i-ai zis ca arata ca necazurile tale? :-)

    Buck, cind te gindesti, cu scirba nu se ajunge prea departe. ramii scirbit si singur, invins, un samurai nu se lasa scirbit !!!!! :-)

  10. Mulliganoglu Says:

    nu invins, caci am infrant cum ar veni. cine recurge la banare, e infrant. dar asta e deja can-can. mai bine sa visam la vechile curti.

  11. andix Says:

    ar trebui sa trec mai des pe aici.
    si nu numai gusteri… carcalacii, ai uitat de carcalaci.

  12. Mulliganoglu Says:

    am uitat multe familii de nevertebrate

    si da, s-au inmultit scolopendrele. mediul prietenos, deh

  13. kyoko Says:

    ei inde ei, normal.
    astia degenereaza pana la nemaiauzite maxime entropice (de la romanescul „balteala”, y compris mormoloci, carcalaci, scolopendre)
    ar necesita incursiuni pârjolitoare, da’ cum sa dai cu tunu-n moluste ?

  14. mulliganoglu Says:

    o perpeleala la un mic foc de paie

Lasă un răspuns

