coteleam pe ilfov, în sus, spre sălașurile aninoase ale șilnoavelor, călăuziți de Gog, Domnul Dumnezeul Nostru, strecurându-ne prin țevi de iederă otrăvită, neagră. în nopțile umede adormeam pe movile morminte îmbrățișând pârși ghizdavi, toropitori.
Etichete: ninje spre koziya, sub steaua lui Gog
ianuarie 25, 2012 la 1:32 am |
pirs=ris? sau pisica salbatica? ultima oara cand am vazut asa ceva a fost pe undeva prin zona Branului, in 2004(?), in jurul unui restaurant aruncat intr-o pajsite. era un fel de complex cu mai multe, stii ca s-au construit jde pe unde i-a taiat capul. restaurantul mare, pantofarii desi si multi, duduiau cosurile locantei. motanul ala semi-salbatic deja venise la ciordit. cred ca era de-al casei ca si-a gasit mancarea pe un acoperis al unei cladiri auxiliare, chiar la marginea padurii.
ianuarie 25, 2012 la 6:04 am |
umbra lui mircea …
misto scris . ca o tapiserie .
ianuarie 25, 2012 la 8:36 am |
we, parsul nu e ras, ci o rozatoare ghizdavă:
http://www.hlasek.com/foto/glis_glis_f7375.jpg
branul e arhiducatul chiciului din rrominia
ianuarie 26, 2012 la 1:43 am |
nici nu stiam cum arata!:) e haios si acum inteleg de ce unii il propun ca simbol al patriei noastre:)
ianuarie 26, 2012 la 9:10 pm
mie imi vine sa-i pup pe toti parsii astia. au o frumusete inocenta, nu-i poti banui de perversiuni
ianuarie 29, 2012 la 9:59 pm |
@mulligan
vaaaai, ce dragalas este glis_glis-ul acela! seamana cu un soricel pe care l-am avut eu ca ‘pet’ cand eram la gradinita, cred ca era de o specie inrudita cu parsul ca dormea toata ziua (probabil de aceea spune WE ca ar fi bun ca animal heraldic pentru romani, fiindca s-ar potrivi cu indemnarea ‘desteapta-te!’? :)
And now, dupa ce ai tradus/explicat la altii ce inseamna ‘silnoave’, spune-mi si mie ce inseamna încoclițare… desi, all the same, chiar daca imi explici, nu cred ca am sa inteleg exxpresia “încoclițarea șilnoavelor”… si am sa raman ‘lost in translation’…
On another note, eu nu sunt deloc de acord ca ar fi vreodata “bine doar sa citesti si sa taci”, cum zice aripa din dreapta… :)
ianuarie 29, 2012 la 10:47 pm
desteptarea era legata de torpoarea fanariota
cat ma bucur, grrl, ca m-ai intrebat! n-am explicat niciodata incoclitarea. e posibil sa fie un cuvant inventat de tatal meu care o ardea toata ziua pe enigmistica, in special rebus. de fapt, mi-l amintesc band, fumand, dezlegand rebus, rasfoind enciclopedii si mangaind motanul care se schimba, in medie, la 7 ani si care era intotdeauna Miki. expresia e legata de pisici. voi povesti contextul in care am auzit-o folosita, apoi voi incerca dezlegarea.
ianuarie 29, 2012 la 10:57 pm
(am o tocana de ciuperci pe foc)
asa… la un moment dat, era prin gimnaziu, s-a intamplat sa avem doua pisici in acelasi timp: nelipsitul Miki (intotdeauna floriu, i.e. portocaliu cu pete albe), la fo 3 luni, si Kira, o pisica la 3 ani, tarcata. micul Miki era un razboinic si o ataca permanent pe Kira. la masa de dimineata, pana sa plecam la scoala, beneficiam de cele mai kawanakajimesti desfasurari de arta militara. in general, impetuozitatea tanarului Miki era prididita de arta rabdatoarei Kira. dupa ce tanarul obosea kangoorind-o in zona abdomenului, aceasta mare gheneraleasa Kira se retragea in varful unui dulap cu farfurii si alte obiecte casnice. tanarul baga turbat roti prin mijlocul bucatariei. obosita de cheraielile razboinice ale lui Miki, Kira ii sarea de la inaltimea dulapului in spate. mai mult, de 2x mai mare, il inconjura cu labele , coada si capul ca intr-un cocon, astfel incat Miki nici nu mai putea misca. aici tata declara: “l-a incoclitat”.
revin (mi s earde mancarea)
ianuarie 29, 2012 la 11:04 pm
incoclitarea e legata de razboiul de tesut (sa nu uitam ca ne aflam pe taramul enigmisticii). cred ca stii, grrl, ce e aceea o itsa. cocletsul mi-e mai greu sa-ti explic, dar e o tot o piesa a razboiului de tesut. deci razboi si tesatura. geometrie. tata era pasionat si de japonezi, asa ca a luat ideea de la go, de a incnonjura adversarul astel incat sa nu mai poata misca, a combinat-o cu razboiul de tesut (itsa si coclets) si a iesit “incoclita”. e o posibila explicatie.
ianuarie 29, 2012 la 11:13 pm
si la mine la tara exista acest cuvant,un fel de amantlac,curvasareala,crailac,iubareala.ex:”ai auzit de femeia lu’ fane a lu’ sarleston? cica s-a incocletat cu ion a lu’ boruz”.
de-abia astept explicatia ta.
ianuarie 29, 2012 la 11:17 pm
ne-am intersectat,haha! sa mor de ras cu razboinicii astia ai tai.tare de tot!
ianuarie 29, 2012 la 11:22 pm
deci, gg, incocletat inseamna s-a imbarligat
pe cand incoclitat inseamna ca dusmanul a fost prin intr-o urzeala (alt cuvant legat de razboiul de tesut, grrl) din care nu poate iesi.
ianuarie 29, 2012 la 11:27 pm
am inteles,am avut impresia ca e acelasi cuvant.dar explicatia ta m-a luminat.
nu stiam de coclet. am sa intreb cum se spune la noi.
ianuarie 29, 2012 la 11:44 pm
intr-un fel, si aia doi sunt invinsi, adica si-au incurcat itele pubiene si nu se mai pot desprinde.
asta e o explicatie, nu ma pricep la razboaie de tesut. nu m-am gandit la explicatie decat acum cateva zile. incoclitat era Miki incoconat in tarcata Kira. poate e doar o varietate de incocletire. cert e ca nu era pe baza de liubov, ci de thanatos.
ianuarie 30, 2012 la 12:16 am
mulligan, ce fel de ciuperci ai gatit, unele culese de tine? (ca vad ca tot vorbesti de padure…)
Stiu cum arata un razboi de tesut – chiar am mostenit unul (in ro, de calitate muzeala, dar s-a dus pe apa sambetei, ca e prea departe sa-l fi transportat de acolo, plus ca este o ‘aparatura’ oarecum masiva, pe care nu poti sa o transporti cu mijloace normale de transport. Posed (ca decoratie) un accesoire din acel razboi, se numeste ‘spata’, si este un fel de obiect cu lame subtiri (facut din lamele de stuf). Stiu si cum arata ‘itele’ – erau niste ‘combinatii de fire pe suporturi de lemn’ care se manevrau in sus sau in jos cu niste pedale, itele erau suportul tehnic al modelului de covor, sau patura (bunica le zicea ‘mode’ – am si una originala aici, desi cam atacata de molii…). Daca Itele se incurcau, nu mai iesea modelul respectiv de covor, sau covertura, sau ‘moda’ (dar vad ca ‘moda’, pentru covertura’ – probabil regionalism – nu sta in dexonline).
Deci, in concluzie, imi dau seama ce inseamna ‘incoclitare’ – sau, mai degraba ‘incoclEtare’ – incurcare de ite(?), so called ‘intermingling’ ? in directia ‘thanatos’, nu ‘eros’ , dupa cum zici…
ianuarie 30, 2012 la 5:54 pm
culese de la piata, grrl. nu gatesc ciuperci uscate, niciodata nu se rehidrateaza ca lumea si, oricum, acum se gasesc ciuperci albe si bureti de fag in orice anotimp. sigur, nu se compara cu manatarcile, ghebele sau zbarciogii (desi as zice ca buretii de fag pastreaza cel mai bine aroma de padure, ghebele avand una mult prea delicata pentru o tocana- o acopera boiaua si rosiile), dar sunt bune. e minunat ca fungicultura a ajuns la un asemenea nivel.
nu stiam ca lamelele spatelor sunt facute din stuf. intotdeauna mi-au parut dintr-un material mult mai rezistent.
incoclitare, sa pastreze “ita” si sa induca ideea de plan, nu de accident. deci incoclitare = a prinde pe cineva intr-o urzeala a.i. sa nu mai aiba nici o cale de scapare. cum ar veni la go, lasandu-l fara nicio libertate.
ianuarie 25, 2012 la 8:39 am |
valerie, koziya aia e pe olt
tre’ sa le mai aranjez putin. + ca parsii stau mai mult prin copaci precum stejarul, arinul si alte specii, deci mai greu de gasit pe damburi-morminte care sunt populate masiv cu popandai. numai ca popandaii n-au blana asa stufoasa, deci nu prea tin de cald.
merci!
ianuarie 25, 2012 la 3:43 pm |
la asta ma refeream , umbra lui mircea la cozia .
cultura generala obligatorie ;)
lasa-le asa , nu le mai aranja .
uneori , prea multa vorbarie ( a se citi eruditie ) strica .
cateodata e bine doar sa citesti si sa taci .
ma refer inclusiv la mine .
ianuarie 25, 2012 la 5:58 pm |
silnoavele enigmistului horea cerescu salasuiesc in alta. aceea e o cozie de taina.
ianuarie 26, 2012 la 10:37 pm |
n-am auzit de horea cerescu asta.sau ai zis-o la misto?eu stiam de colea herescu.si mai era unul tare de tot titus vasilescu,parca.
ianuarie 27, 2012 la 12:37 pm
da, la CH, enigmist, m-am gandit
http://yistamate.wordpress.com/2010/02/06/phm661t-jitia-silnoavelor-intampinarea-zarabilor-i/
mi-am amintit de cel mai greu careu de iarna, cel mai greu pe care l-am vazut vreodata. fiecare definitie era un poem intr-un vers. s-ar putea sa fi fost titus vasilescu.
ianuarie 26, 2012 la 10:50 pm |
ti-am mai spus eu o data ce cuvinte frumoase stii tu,buckule.
ghizdav,ce ghidus suna!
cand eram mai mica,de ziua mea,tata mi-a facut cadou mai multe carti printre care si un ,,dictionar de cuvinte calatoare” intocmit de al graur.imi aduc aminte ca il citeam din scoarta in scoarta,ma delecta teribil.imi placea cate un cuvant si-l repetam cu multa emfaza in discutiile cu colegii.
ianuarie 27, 2012 la 12:41 pm
iti multumesc frumos, gg!
pe ghizdav il stiu de la bunica-mea care era o comoara a limbii de care nu am stiut sa profit. cu ea s-au pierdut zeci/sute de cuvinte care nu sunt in dictionare si pe care n-am stiut sa le strang. cuvinte in fondul vechi, probabil, ante 1848, pana in frantuzire.
ianuarie 25, 2012 la 8:33 pm |
taina=umbra .
cateodata necesara .
ianuarie 25, 2012 la 11:00 pm |
Reblogged this on Basil Wheel.
ianuarie 26, 2012 la 9:09 pm |
despre anumite lucruri se cuvine sa nu vorbim
ianuarie 29, 2012 la 2:38 am |
hai că-i frumos rău
din scrierea d mai sus am înţeles senzaţia d toropeală… mi s-a părut, oare trebuia s înţeleg altceva, c?
ianuarie 29, 2012 la 2:06 pm |
e un fel de leka noshch detsa. cam lung. poate mai tai.
ianuarie 29, 2012 la 11:02 am |
maitre, suna si se citeste!
daca imi spui si ce e aia silnoava…
ianuarie 29, 2012 la 2:07 pm |
impricinatule, silnoavele sunt shinobi de ilfov, deci vlasiene, prin urmare traitoare in silve. shinoabe silvane.
ianuarie 30, 2012 la 6:38 pm
deci marea alcatuita din miriadele de rauri prelingandu-se prin mlastinile subtile ale vlasiei…
shinobi, shinobi…
mi-au placut rau (da rau!) tevile de iedera otravita… ahaa, ii si vad pe adevarati catarandu-se tacut prin iedera…
o sa-i ambuscam pe silnovi, au ba?
ianuarie 30, 2012 la 10:45 pm
pai cred c-o sa-i incoclitam; problema e c-am inceput sa tin cu silnoavele.
sunt ca ienicerul ala sarb, uimit de faptele lui Tepes.
ianuarie 30, 2012 la 11:17 pm
nu cunosteam ienicer sarb. pe unde a bananait el harcageaua?
ianuarie 30, 2012 la 11:54 pm
e vorba de campania de primavara-vara a lui Mehmet II impotriva lui Vlad III. un ienicer sarb (imi scapa numele) a tinut o cronica din care reiese ca Tepes l-a impresionat pe cuceritorul Constantinopolisului
ianuarie 31, 2012 la 12:01 am
Constantin Mihailovici, sau Constantin of Ostrovica (de unde s-a nascut). http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B0006CJF08/serbiannacom
O sa cumpar 1, ca-s curios. Multam @m de hint.
ianuarie 31, 2012 la 12:15 am
am gasit asta: http://books.google.com/books?id=XnHAr5NT_QwC&pg=PA68&lpg=PA68&dq=Konstantin+Mihailovi%C4%87&source=bl&ots=0F42Gu8vh_&sig=g1c843eHDOJA-UQ8_ABQeNForUY&hl=en&sa=X&ei=QhUnT_e-MKqZiQK-1I3-Bw&ved=0CFYQ6AEwBg#v=onepage&q=Konstantin%20Mihailovi%C4%87&f=false
-povestea pe scurt a lui Mihailovic + un pic din campania din Muntenia.
ianuarie 31, 2012 la 8:58 am
nu mai stiu daca era bosniac mahomedan sau sarb turcit. in fine, el e cel care zice ca vipia era atat de tare in campia targovistei, incat ienicerii faceau kebab pe platosa
ianuarie 31, 2012 la 11:55 pm
impricinatul a zis:
Uite ca acum – dupá ce am aflat ce e silnoava si incoclitare – iar ma ofilesc de curiozitate :) sa stiu ce inseamna ‘a bananai harcageaua’ (?)
*cugetand pentru sine*
vad ca este un verb si un substantiv, deci expresia ar exprima ca cineva (ienicerul sarb) a performat o actiune asupra unui obiect, sau cu ajutorul unui obiect, ceva asemanator cu… ‘a fluturat un steag’, sau ‘a agitat o sabie’ [brandish a sword, in engl)
*end of ‘cugetand pentru sine*
*ahem* just got the slight impression ca nu trebuia sa intreb…ianuarie 30, 2012 la 8:33 pm |
de ce nu lasi comentariile sa curga in ordinea sosirii lor , mulliganoglule ? ceea ce faci tu e un soi de manipulare . nu poti juca corect niciodata ?
ianuarie 30, 2012 la 10:47 pm |
ce-ai patit, valerio?! ce-am mani_pulat?!
dupa cum stii, aici scrie oricine. orice (mai putin sifonari gen ip si alte date personale). nu eu moderez/sterg comentarii.
ianuarie 30, 2012 la 11:03 pm |
say no more …
am inteles . e peste puterile tale sa procedezi altfel .
ianuarie 30, 2012 la 11:14 pm |
si ce draq ii tot tragi cu ip-uri si alte prostii ? doar pentru ca o data am tastat aiurea in loc de nume e-mailul si viceversa ? eu moderez , nu sterg . toate porcariile pe care mi le-au scris unii si altii au ramas . nu te face ca nu pricepi . e vorba de … ordonare . ca un fel de incolonare .
ianuarie 30, 2012 la 11:28 pm |
io atat te-ntreb : de ce distrugi coerenta , intercaland intre comentariile mele pe ale altora ? nu ti-e rusine obrazului ? si nu ma lua cu opinteli , gafaieli si alte malachite interpretari . raspuns clar , artistule !
ianuarie 30, 2012 la 11:56 pm |
tot nu pricep, valerio. unde vezi tu ca intervin in ordinea comentariilor?!
ianuarie 31, 2012 la 12:38 am |
bine , malachie , cum vrei tu . in mod inexplicabil , cu tine am mai multa rabdare decat cu ceilalti . o sa astept pana renunti la circul asta . si-atunci o sa-ti spun ca esti in curul gol , n-ai haine , imparate ! ce , numai timpul poate avea nesfarsita , ironica rabdare cu oamenii ?
ianuarie 31, 2012 la 8:59 am |
valerio, ai inceput sa te intinzi precum broasca din fabula. vezi ca se apropie rafala.
ianuarie 31, 2012 la 2:43 pm |
ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta
februarie 3, 2012 la 2:21 pm |
Mulligan, Sir, acum daca am aflat ca
[cum a zis valeria mai sus]
e clar ca noi, fetele, o sa venim pe aici mai des, ca parca spuneai pe undeva ca nu esti gras, deci ai un fund prezentabil, si in loc sa ne uitam la fundul lui David de Michelangelo, mai bine venim aici sa ne uitam la Mulligan’s bottom… ;) – si anume numai pentru contemplation esthétique, bien sûr… ;), adica “Honi soit qui mal y pense!” :)
februarie 3, 2012 la 10:01 pm |
LOL
ei, asta e ceva nou. si discutia asta are potential.
apropo grrl, care e chestia cu derrierul la barbati? inainte stiu ca erau umerii, statura, inaltimea, picioarele-daca sunt drepte sau nu. astea le mai vad…ca semnale vizuale. dar derrierul?
februarie 4, 2012 la 7:21 pm
@we
derrierul la barbati – ca sa fie perfect (si deci interesant) nu trebuie sa fie ‘gras’, adica sa nu depaseasca
circumferinta taliei – si trebuie sa consiste numai din muschii aceia ‘gluteali’ (sau cum le zice, ca tu esti mai dinspre medicina – eu stiu numai cum arata ei (glutealii ) goi-goluti numai de la Michelangelo … adica din arta… :)
Un derriere fara grasime, facut numai din firm butt muscles, de proportii discrete (adica nu exagerate ca la bodybuilderi) inlesneste acele elegante hips’ movements, adica poti sa danseti bine rock’n roll… si alte dansuri… :) Ca de aceea au fost creati baietii: ca sa avem cu cine sa dansam… :)
februarie 5, 2012 la 8:42 pm
ce se intampla cu baietii care nu danseaza?
februarie 6, 2012 la 12:26 am
@m
Presupun ca baietilor care nu danseaza li se atrofiaza glutealii, si chiar mai rau, o masa de grasime inlocuieste, sau acopera abundent acei muschi. Foarte inestetic! :)
februarie 7, 2012 la 4:48 pm
dar daca inoata si joaca ping-pong?
februarie 7, 2012 la 11:32 pm
@mulliganoglu
da, ai dreptate, si daca înoată si joaca ping-pong isi mentin ‘glutealii’ bine modelati, dar… asta s-ar petrece fara participarea fetelor, deci ar fi egoisti (pentru ca: noi cu cine sa dansam?) :)
februarie 8, 2012 la 7:51 am
pai poa’ sa inoate cu fete. sau sa joace ping-pong cu fete. de ce neaparat sa danseze?
februarie 8, 2012 la 12:49 pm
@mulliganoglu
daaa, dar ping-pong poti sa joci si cu peretele, si chiar daca joci pingpong cu o fata, totusi lipseste componenta accea erm… *ahem* cum sa spun *blush* ermm… componenta… de interactiune pe care o are un dans, oricare dans, sa luam ca exemplu tango… ori este si mulliganoglu de aceeasi parere cu acel Michael (din ‘Scent of a Woman’) ‘who thinks the tango is hysterical’ ? :)
februarie 8, 2012 la 8:13 pm
pai si de dansat poti sa dansezi singur. in fine, pt. a asigura interactiunea fizica, eu propun luptele greco-romane intre persoane de sex opus
februarie 9, 2012 la 6:27 pm
@mulligan
Ma gandeam eu ca ai sa dai un raspuns triggered by combative impulses… :) Eu propuneam dansul fiindca e mai cooperativ, adica de typul win-win.
februarie 9, 2012 la 9:09 pm
da, teoria jocului si distribuirea echitabila a castigului
cum mie nu-mi plac chibuturile si astea, raman la ideea invins-invingator, adica, pe romaneste, inmuierea oasele
februarie 10, 2012 la 8:45 pm
@grrl, pot pune pariu ca Al Pacino nu avea cine stie ce gluteali in filmul ala. dansul nu tine numai de gluteali. ci de multe altele. prima ar fi postura.
deci d’aia ma tot intreb eu ca prostul de ce se face atata fuss la derrier-ul masculilor, de catre ele… eu zic ca e ceva impus, e nou, f. nou chiar si e BS.
februarie 10, 2012 la 10:58 pm
@we
ei, dar cum sa nu fi avut Al Pacino cine stie ce gluteali, ca altfel cum s-ar fi tinut el asa drept si tzantzos? ;) daca nu incorda bine glutealii? Glutealii controleaza miscarile coapselor/bazinului, cel putin asa am auzit eu in cercul meu de fete, dar e un cerc restrans, si sigur ca vorbim si noi mult BS – acuma tu daca nu esti de acord, nu am sa mai raspandesc acest ‘hint’… ;)
februarie 12, 2012 la 4:49 am
@grrl, uite aici niste planse de studiat de cercul vostru: http://www.gwc.maricopa.edu/class/bio201/muscle/mustut.htm
in your spare time, of course:)
ca sa spui ca glutealii te tin drept si tantos = a spune ca un caine se tine pe cele 4 picioare numai prin muschii cozii:)
februarie 12, 2012 la 11:02 am
@we
right, Sir, “glutealii [NU] te tin drept si tantos” ! :)
dupa wiki ei participa la: ‘extend and laterally rotate the hip, and also extend the trunk’
Sa stii ca am dat un email (la o alta gasculita… din cârd‚ sau ‘cercul meu‘) sa intreb cum era chestia cu ‘bottom esthetics’, glutealii etc. [ca si asa am a lot of (spare) time on my hands right now, ca trebuia sa ma duc/sa ne ducem la schiat, dar gascanul, sau grrlitoiul accompaniator :) zice ca nu e fun sa schiem cu tzurtzuri la nas la minus 20 grade celsius (de care ne bucuram in prezent aici unde suntem), si eu – fata recunoascatoare a superioritatii puterii de discernamant masculine cum sunt – i-am dat deptate, si uite ca am acum time sa ‘frec menta’ si sa port conversatii pe net despre gluteali… :)
Unde ramasesem ? Aa, da, deci chestia cu bottom esthetics ne-a expus-o pe larg o typa (tot din cârd), ea era ‘the alpha female’, si era curtata de un typ foarte bine facut, un alpha male dupa parerea noastra, care era foarte keen sa intre intre ‘in vorba’ cu ea, dar ea il refusa consecvent. La un moment dat noi am intrebat-o de ce nu-i place typul (ca noi toate il admiram pe furis si speram sa intre in vorba cu noi ;), cum de refuza ea un baiat asa bine facut… La are ea ne-a spus cool ca ba, nu e deloc bine facut, ce nu vedeti cum ‘crapa pantalonii pe el’?. La care noi am replicat, in apararea baiatului, ca poate pare numai asa, cumva poarta blue jeans cu numar prea mic.. Ea ne-a spus ca nu, pantalonii sunt ok, doar el are ‘too big a bottom’. Si anume, avea ‘solduri’, si la baieti nu trebuie sa se vada ‘solduri’, talia sa cada in linie dreapta in jos, daca ai solduri ai grasime multa pe regiunea unde sunt glutealii, etc (eu nu snt de la medicina, deci formularile mele s-ar putea sa te amuze, dar ce vrei, nu toti suntem doctori, nu in medicina, I mean…)
Dupa aceea ne-a explicat pe larg cum sta treaba cu male esthetics, printre altele ca derriere-ul trebuie sa consiste numai din gluteali, cu zero grasime, etc. Glutealii bine antrenati, zicea typa, confera abilitate in effortless moving a regiunii bazinulu, sau coapselor (rotate the hip, etc). Banuiesc ca noi, nestiind exact de ce ar trebui un male sa fie abil in hip movements, ne gandeam ca la dans este necesar, desigur nu asa de mult la tango, ca la rock’n roll, sau alte dansuri… sau probabil alte activitati de care mi-am dat seama mai tarziu ;)
Bineinteles, ca ceea ce palavragesc niste gascute (cam o jumatate de duzina la numar) nu are potentialul sa devina canon universal de ‘male-esthetics’, si este – in fond – BS, cum ai spus.
ps: ghici cu cel fel de typ s-a ‘cuplat’ (maritat) acea alpha female ? Cu unul cu un derriere ce consista din 10% gluteali, si 90% grasime, si – cand el pune portofelul lui imens in buzunarul de la spate al pantalonilor ;) – derrierul lui apare si mai mare. Sunt amandoi fericiti – ceea ce demonstreaza doua lucruri… Iti imaginezi care. :)
februarie 3, 2012 la 5:19 pm |
draga grrl, lipsa grasimii nu garanteaza frumusetea fundului (desi “fundul e fund, curul e cur”). din pacate pt. noi toti: sunt gras, bubos si miop; blond spalacit cu ochi de peste fiert- genul rudar (am citit undeva ca rudarii ar fi stranepotii dacilor, chestie care nu sterge aspectul vermial). desigur, aceast nemernic invelis ascunde un suflet pur, un porumbiel alb, neprihanit.
februarie 3, 2012 la 8:56 pm |
mulliganoglu a zis:
Les bonnes choses viennent par trois. :)
februarie 4, 2012 la 10:59 am
ouioui
februarie 3, 2012 la 10:04 pm |
aici tind sa dau dreptate lui @m. grasimea are sens sa fie apreciata la femei pe simplul motiv ca arata ca are suficienta energie in “storage” pt. potentiali copii.
dar la barbati, un fund gras…hmm…nu prea vad ce mesaj de vino’ incoa poa’ sa trimita creierului feminin.
februarie 4, 2012 la 11:00 am
grasimea la femei mai are si rolul, secundar, desigur, de a acoperi oasele in care te poti taia daca nu lucrezi cu atentie
februarie 8, 2012 la 11:15 am |
l-am vazut fizic pe mulli. nu te lua dupe el, grrl, ca e ‘otz!
februarie 8, 2012 la 12:26 pm
@impricinatul
deci, mulli este “gras, bubos si miop”, si pe deasupra si ‘otz* – o combinatie foarte interesanta… d.p.v. literar… :)
*bine ca ati scris ‘ţ’-ul ca ‘tz’ (in hotz) ca daca sriati ‘ot’ cine stie ce mai credeam despre el… ;)
februarie 4, 2012 la 9:28 am |
mulli , mai scrii ceva sau ai inghetat de tot in curu’ gol ? :)
februarie 4, 2012 la 9:30 am |
si pentru ca tot esti asa barbat fatal , muzichie ;)
februarie 4, 2012 la 11:03 am |
valerio, văd c-ai început cu țuică această strălucitoare zi de făurar
februarie 4, 2012 la 1:04 pm |
pai , mulli , ti-as fi facut dedicatie din Kazi Ploae si Specii , da’ stiu ca ai blazonu’ subtire .
hai , nu fi arici , ma faci sa rad .
si asta nu-i un lucru grav .
februarie 6, 2012 la 5:06 pm |
@stamate, guvernul si-a dat demisia! Suciu la Cultura!! Lola la Turism!
februarie 7, 2012 la 4:52 pm |
si lorena la cultura
februarie 8, 2012 la 11:13 am |
mon cher mulli,
ce facem acum? aud ca desemnatul (i.e. MRU) este icspert in heraldica prin muuulte comitete si comitii.
fields of gold plus vulturi cu cruci in cioc, mari si delfini, table de sah, alea-alea…
p.s. raspuns tardiv valeriei : a bananai harcageaua identic egal cu a freca menta, numai ca dureaza mai mult. e o atitudine, nu o chestie de moment. nu-mi vine in minte decat un exemplu, ca sa inervez lumea: kant a bananait harcageaua pret de v’o 80 de ani prin kaliningrad, fost munte al regelui.
februarie 8, 2012 la 12:35 pm |
@impricinatul
vreti sa spuneti ca ‘imperativul categoric’ Kantian s-ar putea privi ca un rezultat al ‘frecarii de menta’? :)
februarie 8, 2012 la 2:23 pm
indiscutabil!
valabil chiar si pentru lumea cea sensibila und inteligibila.
februarie 8, 2012 la 8:11 pm |
draga impricinatule, daca e expert in steme (chestie absolut inutila d.pd.v. managerial), ne asteptam la un limbaj ales si concis. macar atat. in rest, mi-e indiferent. important e sa nu fie psd-ul la butoanele principale.
februarie 8, 2012 la 8:46 pm
o sa intinda limba. pesedeu. ranjesc deja.
februarie 8, 2012 la 9:15 pm
sigur ca-s prietesuguri intre ei, ca psdistii fac afaceri cu pedelistii, dar macar faptul ca se injura pe fata creeaza tensiuni care le perturba bunul mers al hotiilor. pericolul psd-ist e legat de faptul ca-s mult mai bine organizati.
februarie 9, 2012 la 7:41 pm
au intins limba toti. Guvernul trecut prin Parlament. PSD-ul este cel putin partial sedat de MRU — ceea ce e bine dealtfel, PNL-ul e scindat ca intotdeauna, i.e., joaca la cate capete se poate in baladaleala natanga de Vama Veche “vrem respect/sa luam atitudine”. UMDR-ul…ca intotdeauna. 4 ministere importante, ba cica au saltat si 0.2% la recensamant.
Guvern de “criza”, asa cum au mai fost nu stiu cate. Iar FMI-ul ii impinge pe guvernanti sa vanda ce mai au de vandut.
februarie 9, 2012 la 9:11 pm
din chestia asta numai udmr-ul are de castigat, clar; tine de proverbiala unitate a vlahoilor